13.12.13

Beginikah Rasanya!!!

Wahai B2B dan Ex B2b...korang penah rasa tak macam ceq rasa la nie...

Susahnya nak gambarkan perasaan seorang bakal pengantin..... kenapa kita rasa gementar, gelabah, was-was rasa tak sedap hati???

Semakin hari waktu nya makin dekat.. Tarikh akad nikah terpaksa di awalkan .. so, Ann akan akad nikah pada 4/1.. kalau di ikutkan perancangan nya 18/1.. 

sepatutnya Ann perlu rasa lega akad nikah di awalkan.. so ann ada gap time untuk prepare majlis kenduri side Ann... lebih kurang 3 minggu gitu....

Macam-macam tengah fikir sekarang.. fikir pasal butik pengantin ann,  hati ni was-was... cantek ke baju aku nanti, sesuai ke dengan aku nanti (ann buat baju baru 2 pasang terus dari butik) patut tak ann rasa risau?? patut la kot kan... Make lagi,, sebab ann tengk makeup butik nie biasa-biasa.. haaa,,, tu pun risau nie,,, cantek ke dia makeup orang yang memang tak cantek nie.. macam nak makeup kat freelance pulak..

  Sampai di sini dulu luahan hati seorang yang tengah risau kertas kerja yang belum siap.. (kat opis pun ada hati nak update blog!)

ok.. Sekian,.,,,



"aku berusaha merancang hari-hari mendatang indah bersamamu, namun Sesunguhnya sebaik-baik perancangan itu adalah perancangan dari Allah SWT"..

My Beloved Frienzz