6.1.14

Saya Dah Jadi Isteri Orang la!!!

Alhamdulillah... 
Majlis pernikahan berjalan dengan lancar... hebatnya suami ku sekali lafaz sahaja (praktis sokmo la tue...)
Majlis yang bermula pukul 12tgahari dan berakhir dalam jam 12.45tgahari...
seriusly.. gementar memang ada... nak senyum tengok kamera pun rasa senyum ni menyengett jer... 

Melihat En. Hubby di hadapan bersama tok kadi dan abang sebagai wali.. terbayang arwah ayah ada di situ sekali..

Dengan di temani rakan-rakan dan sepupu dihari bersejarah ini... sunguhh terharu.. 

Sewaktu lafaz akan di mulai.. keadaan surau sunyi sepi,.,, sebutir-sebutir lafaz En. Hubby Ann dengar dengan jelas (siap ada rakaman dari kak ipar tue) simpan untuk anak cucu insyaAllah.....

My Love Hubby

Dah Boleh Cium Tangan Dah huhuhu....

Senyuman Pertama En. Hubby Selepas Akad Nikah...
Kan dah kata.. senyum pun menyenget

My Bff always wif me

Ok Selesai Sudah...
Sedikit baru..Gambo Ann tak habis kutip lagi dari yang lain-lain.. ini dulu setakat ini...

yang benar.. Pn. Farehan (cewi sekejap)...
"aku berusaha merancang hari-hari mendatang indah bersamamu, namun Sesunguhnya sebaik-baik perancangan itu adalah perancangan dari Allah SWT"..

My Beloved Frienzz

Google+ Followers