26.10.13

aL Kisah sebenar

Salam.

kenapa blog nie di wujudkan ?? blog ni adalah untuk melakar catatan detik-detik saat-saat minit-minit (mcm rajin jer nk catat) menghitung hari bahagia aku... 

ini semua terpengaruh oleh blog-blog B2B & ex B2B aduiihhh... seriuss berkenan sungguh baca blog2 mcm tu.. dari sebelum ni lagi sebenarnya..

waww... bakal B2B sunguh nya sangat2 kreatip.. best sngat tengok diaorg punya DIY... dan mereka sangat baik hati berkongsi idea diaorg...
thanks a lot sis B2B...

jap g nk senarai semua-semua blog B2B nk insert masuk blog aku niehh... haaa lepas nie nk menjana idea sendiri dari idea mereka ... ha gitu....

so, sy bakal B2B 2014... lama lagi kan.. kan.. (ha x smpai 3 bulan dong)... 

Insya Allah... sampai ja detik waktu itu.. aku nk tunjuk kat EN.Tunang Merangkap bakal Laki aku ... nak tunjuk betapa rajinya aku mengeblog walaupun seorang yang pemalas... hahahhaha.... ok x... (agak2 dia terharu x masa tu...) ke dia ckp hurmmmm je... adouiii.. xde perasaan kan dia ... huhuhuhu.....

then, lastly... ok bye
"aku berusaha merancang hari-hari mendatang indah bersamamu, namun Sesunguhnya sebaik-baik perancangan itu adalah perancangan dari Allah SWT"..

My Beloved Frienzz