20.3.14

gATAL & bERBAU?????

Percaya tak ramai antara wanita yang tengah baca iklan ni mempunyai masalah miss 'V' berbau dan gatal..keputihan jangan cakapla memang ramai..meh sini saya nak bgtau,kalau awak semua xjaga mahkota tu memang rugi sangat2..sebab apa saya cakap macam tu..awak semua pikir kejap

Agak2 awak semua suami awak berani tak nak tegur kalau mahkota awak tu berbau semasa bersama,x kan..dia mesti akan pikir xpela dah jadi isteri aku yg sah..terima jela kn..kalau en suami berani cakap pn mahu x terbang periuk belanga kt umah tu..hehe

Saya antara wanita yang bertuah yang sudah mencuba produk ini..
Anda bila lagi, klau anda xcuba anda sendiri yang rugi..Jangan sampai suami anda mencari yang lain..

Produk yang di sarankan utk masalah miss 'V' berbau dan gatal juga mengalami keputihan..
Feminine Wash (RM48)
Masker Vagina (RM25)

PERHATIAN !!!

Anak dara pun boleh guna produk ni tau..bukan sahaja yang dah berkahwin..yang tengah hamil pn boleh cuba..
Wassap/call/mesej :0135850309
Like My Page : Beauty 4 U

19.3.14

SET JAMU SUSUK DARA YG HOT!!

Set yang Paling TerHOT!!

> Set ini bukan sahaja untuk merawat keputihan
> Ia juga boleh mengetatkan
> Mencantikkan MISS V
> Mewangikan MISS V
> Membersihkan MISS V
> Membunuh bakteria di MISS V
> Menyihatkan rahim
> Memberi kepuasan kepada anda & pasangan anda.In Shaa Allah

MASKER VAGINA - (RM25.00)
~ merawat masalah kegatalan di miss V
~ menegangkan dan merapatkan bibir faraj yang menggeleber
~menggebukan pipi vagina
~memberi keselesaan pada mereka yang kerap berpeluh/lebihan lendir
~vagina menjadi pinkish
~mengetatkan juga

MEDICATED FEMININE WASH -(RM48.00) / 100ML
~merawat keputihan dan kegatalan
~ membasmi kuman dan fungus
~nyaman dan memberi keselesaan pd mereka yang kerap
berpeluh
~ ia berubat, pekat dan boleh tahan sehingga 2bulan penggunaan

INTIM GEL - (RM56.00) / 15ML
~ mengetatkan vagina
~meningkatkan keghairahan dan nafsu syahwat
~ merawat keputihan dan membasmi kuman
~ memberi kepuasan maksima
~meremajakan dalaman
~merawat masalah kekeringan
~pelincir.

Coklat Love Habibi

MARI BACA :

sape 2 yg perut buncit..n nk buang hangin boleh la cuba CLH ni..baguss sesgt..

sesiapa saja boleh mkn CLH ni

~lelaki/wanita
~anak gadis/bujang
~yg dah kawin/blm kawin
~tua/muda
~ibu menyusu/wanita lepas bersalin amat2 digalakkan

Anda atau cik abg ade simptom ini?

~ kurang stamina?
~ angin?
~ letih lesu?
~ kurang bernafsu?

Dapatkan coklat love habibi..RM 48 shj

SIFAT FIZIKAL: lembut n kenyal, berbau wangi herba
RASA: manis, lemak

Cara makan
~ cubit sebesar kuku jari kelingking. kunyah2 dan telan. pastu minom air. tak payah minom air pon boleh




 Utk pesanan:
Mesej/call/wassap : 0135850309
in box fb : Farehan Shafie





18.3.14

DEWY SUPPLEMENT..






KEAJAIBAN BUNGA SAKURA YG TERKANDUNG DALAM DEWY SUPPLEMENT...

Apa HEBATNYA Produk Dewy ni?

Kulit cantik bak artis Korea dengan DEWY! Merupakan produk terbaru di pasaran yang membantu mencantikkan dan mencerahkan kulit muka dan badan dalam masa yang singkat tanpa kesan sampingan. Rasa buah yang sangat sedap dan diadun dengan 3 bahan-bahan SUPER PLATINUM iaitu Bunga Sakura, Buah Camu Camu (kandungan Vitamin C tertinggi di dunia 50X lagi tinggi dari buah oren) dan Lilin Lebah (Beeswax)

 
✔ SERBUK VITAMIN DENGAN 50X VITAMIN C SEMULAJADI
✔ FORMULA PENCERAHAN PANTAS DAN HEBAT!
✔ BOOSTER untuk Produk kecantikan/Supplement
Jika nak cepat nampak kesan makan supplement , tambah SERBUK VITAMIN ke dalam supplement anda.
✔ Mengandungi 50x Vitamin C semulajadi lebih tinggi dari buah oren,
✔ Melindungi kulit dari sinaran UV,
✔ Menghilangkan jerawat
✔ Mengurangkan minyak dimuka
✔ Mencerahkan kulit,mencerahkan melanin kulit,
✔ Menyingkirkan toksin dan mencantikkan kulit,
✔ Mengembalikan kelembutan & keanjalan kulit,
✔ Mengurangkan garis-garis halus,meratakan warna kulit,
✔ Mengebukan kulit,
✔ Menyegarkan kulit agar tidak kusam,
✔ Mengurangkan pigmen,mengurangkan parut,
✔ Menlembutkan kulit,
✔ Mengecilkan liang roma agar wajah tampak licin menawan.
✔ Mencantikkan kulit disekitar mata agar mata nampak lebih bermaya dan tidak lesu serta lebih berseri
✔ Menguatkan akar rambut (dapat elakkan keguguran rambut yang melampau)
✔ Menguatkan kuku,
✔ Menguatkan sendi-sendi,
✔ Menyihatkan gusi dan mata

 
 Siapa yang sesuai makan Dewy?
⇛Wanita dan lelaki berusia 15tahun keatas
⇛Ibu Hamil 5 bulan keatas
⇛Ibu yang sedang berpantang dan menyusu

 
 Cara pengambilan :

⇛ SETENGAH SUDU KECIL terus dimakan begitu sahaja 1-2X sehari : Rasa manis buah
⇛ Mix bersama minuman berperisa seperti jus buah-buahan
⇛ Mix bersama produk minuman kecantikan / kesihatan

PERLA CHOCOLATE MILK

KESAN BERGANDA DENGAN PENAMBAHAN L-CYSTEINE
Khas untuk anda yang tidak menggemari coffee! Anda boleh beralih kepada PERLA CHOCOLATE MILK! Keluaran terbaru daripada IRICH RESOURCES. Di upgrade dengan new flavour, dan ditambah dengan L-Cysteine! Apakah bahan yang dimaksudkan? Bahan ini dapat membantu untuk pembentukan gluthathione dan berfungsi sebagai agen pencegah pigmentasi dan menggalakkan pembentukan melanin kulit yang cerah serta membuat kulit anda mulus, segar dan berseri-seri! Wow! Terbaik bukan! Sedap, murah dan mampu milik!

KANDUNGAN PERLA CHOCOLATE MILK :
1. Serbuk Mutiara
2. L-Cysteine Hydrochloride
3. Calcium
4. Serbuk Chocolate
5. Krimer Bukan tenusu
6. Gula
7. Ekstrak habbatus Sauda
8. Ekstrak Tomato
9. Vitamin C
10. Collagen

FUNGSI L-CYSTEINE DALAM PERLA CHOCOLATE MILK :
✔ Untuk pencerahan kulit berganda
✔ Kulit semakin gebu
✔ Melambatkan proses penuaan
✔ Mampu melawan radikal bebas
✔ Meningkatkan sistem imum badan
✔ Mengekalkan kesihatan di tahap maksimum

FUNGSI PERLA CHOCOLATE MILK :
✔ Melembut dan menghaluskan tekstur kulit
✔ Kulit kelihatan lebih gebu, bersinar dan sempurna tanpa cela (flawless)
✔ Meningkatkan kecerahan warna kulit dengan ketara dalam 1-2 minggu
✔ Memulihkan kulit berparut dan bermasalah
✔ Mengurangkan kedutan dan garis halus
✔ Mengecilkan liang pori
✔ Meningkatkan sistem imunisasi badan
✔ Mengatasi masalah jerawat dan jeragat
✔ Melawaskan sistem penghadaman

CARA PENGAMBILAN PERLA CHOCOLATE MILK :
1- 1 paket utk +/- 150ml air panas dan kacau
2- 1 kali 1 hari

Toner Collagen Plus Vitamin E

Toner Collagen Plus Vitamin E khusus untuk menyegarkan, melembap, mencerahkan, menganjalkan kulit wajah dan anti-penuaan. Ia juga dapat membantu mengecilkan pori-pori wajah serta menyingkirkan bintik-bintik hitam pada kulit wajah.

- Penyegar untuk merawat kulit berminyak dan berjerawat, mengandungi Estrak Lemon yang membantu melawan bakteria penyebab jerawat.
- Mengangkat sisa- sisa kotoran
- Pembersih menyegarkan kulit wajah serta mengembalikan keseimbangan PH kulit
- Memberi secara mendalam.
- Meninggalkan kulit seperti pinkish.
- Mempercepatkan penghasilan kulit baru dan menanggalkan kulit mati (pengelupasan halus)

Cara Guna Toner:
sapu guna kapas muka sblum pakai krim muka di seluruh muka kecuali sekitar mata dan bibir

Cara Pemakaian Satu Set
sabun muka menggunakan sabun collagen vit e
sapu toner menggunakan kapas muka di seluruh wajah kecuali sekitar mata dan bibir
Krim Siang (Kuning) Vit. E - dipakai siang hari dengan cara menyapau rata secara nipis di serata wajah
Krim malam (putih) untuk dipakai waktu malam selepas membasuh kulit dengan cara menyapu rata secara nipis ke serata kulit wajah.
Dapat digunakan sebagai alas bedak / pelindung dari sinar matahari.
Wajah akan kelihatan bersih dan putih dalam masa secepat 1 minggu.

14.3.14

Produk JSD terlajak larissss...... JAMU AKU DARA (Jad)

Penantian anda bukan lagi satu penyiksaan. Ready Stock Now.

Produk JSD terlajak larissss......
JAMU AKU DARA (Jad)

Jamu Aku Dara JSD
(rahsia faraj ketat persis anak dara)
RM 48
40 biji

- yg ini kena makan 2 kapsul pagi & 2 kapsul malam
* merawat keputihan
* merawat sengugut
* mengurangkan air dan lendir
* memecahkan lemak
* merapatkan
* melancarkan peredaran darah
* melancarkan putaran haid
* memberi tenaga / hyperaktif / mengurangkan penat badan
* buang angin
* meningkatkan nafsu syahwat wanita

> FUNGSI RAWATAN RAHIM DARI DALAM SECARA SEMULAJADI
- MENGECUTKAN RAHIM
- MENGECUTKAN BATU MEROYAN
- MENEGANGKAN PAYUDARA
- MENEGANGKAN PUNGGUNG

Khas utk wanita berumahtangga dan anak dara.
BERMINAT??
boleh oder dr call/sms/viber/wassap : 013-5850309
inbox my fb: Noor Farehan Shafie

Posisi Jerawat Petunjuk Kepada Kesihatan Seseorang


Oh..Tidak! Jerawat. Kebanyakan orang pernah naik jerawat di muka tidak kira besar atau kecil. Kalau tengok cermin mesti tidak sah kalau anda tidak belek-belek muka, nampak jerawat mulalah rasa sakit hati dan geram kan? Itu perkara biasa.Ada setengah orang cakap jerawat ini menyusahkan dan memalukan bila sudah naik banyak-banyak di muka. Sampai ada yang sanggup tidak mahu keluar rumah bila muka berjerawat. Betul ke? Tapi jerawat tak boleh dibiarkan sebabkan kesannya sangat teruk.Tapi tahukah anda posisi jerawat boleh memberi petunjuk ataupun isyarat tentang kesihatan kita walaupun bukanlah secara menyeluruh? Menarik bukan? Jom teruskan membaca info dibawah.

Jerawat kat DAHI

Haba badan yang melampau serta peredaran darah yang tidak baik menjadi punca kepada naiknya jerawat kat dahi kita. Orang yang ada jerawat kat dahinya selalunya memiliki sifat panas baran.Untuk menghindari, dinasihatkan supaya menjadikan amalan untuk tidur awal serta bangun awal. Selain itu pastikan dapat tidur yang cukup dan minum air banyak.

Jerawat kat HIDUNG

Kalau jerawat di batang hidung, ianya bermaksud tulang belakang kita mungkin bermasalah. Jika ianya di hujung hidung mungkin disebabkan haba perut melampau dan sistem penghadaman yang tidak normal.Dan jika di salah satu hujung hidung pula boleh dikaitkan dengan ovari atau sistem reproduksi yang mempunyai masalah.

Jerawat kat DAGU

Kalau jerawat tumbuh di dagu pula, berkemungkinan fungsi buah pinggang telah terjejas atau sistem endokrin (rembesan dalaman) lemah. Untuk kaum wanita yang mudah mendapat jerawat di sekitar dagu mungkin berpunca daripada haid yang tidak teratur dan sistem peranakan yang bermasalah.

Jerawat kat PIPI

Jika jerawat tumbuh di pipi kiri, fungsi hati mungkin kurang lancar seperti dilanda masalah rembesan, menyahtoksin dan penghasilan darah. Jika di sebelah pipi kanan, fungsi paru-paru berkemungkinan tidak normal.

Jerawat kat BADAN (Belakang dan Depan)

Bagi jerawat yang tumbuh di belakang atau depan badan ianya memberi petanda kemungkinan sistem perkumuhan bermasalah, seperti terkena sembelit. Dinasihatkan supaya mengamalkan pemakanan yang sihat bagi memastikan toksin tersingkir dengan lebih baik.Nampaknya ada yang terus menghadap ke cermin untuk melihat posisi jerawat anda. Walaubagaiman pun artikel yang dikongsikan ini adalah sekadar rujukan sahaja. Untuk mendapatkan maklumat lebih jelas mengenai tahap kesihatan, anda perlulah mendapatkan rawatan dan nasihat doktor.

P/S: Tips untuk kulit sihat

Anda dinasihatkan untuk minum sekurang-kurangnya 8 gelas air kosong sehari. Ini akan membantu anda utk menyeimbangkan suhu badan dan membebaskan toksik yang tidak dikehendaki daripada tubuh badan kita. .
Ia juga membantu pelawasan 


13.3.14

KHASIAT COKLAT LOVE HABIBI

ANDA LEPAS BERSALIN??

Tiada nafsu bersama suami
Mengelak dan rimas bila diajak bersama
Pura-pura puas utk menjaga hati suami
Prestasi yang hambar dan tawar
Badan terasa lemau dan lemah
Kuat mengantuk
Perut sebu
Masalah angin dlm badan
Tidak lawas

Kami ada penawarnya....

COKLAT LOVE HABIBI RM48
RM7 kos pos sm
RM11 kos pos ss

Mengandungi herba2 yg terdiri drp ;
~ Lada pahit
~ Tongkat ali hitam
~ Mata pelanduk
~ Mahkota dewa
~ Belut
~ Sarsi
~ Madu
~ dll herba lain.

KHASIAT COKLAT LOVE HABIBI :
~ Dirumus khas utk menaikkan ghairah seksual utk lelaki dan wanita.
~ Untuk melancarkan peredaran darah
~ Membuang angin dlm badan
~ Memudahkan sistem pembuangan kecil dan besar
~ Menghilangkan sakit2 badan, lenguh2 badan serta mengurangkan keletihan bekerja

Cara makan yg sgt mudah :
~ Ambil n gentelkan kecil2.
~ Kunyah n minum air.
~ Disarankan ambil ketika serapan n makan malam.
~ Boleh juga diganti sebagai kudap-kudap
so, jom la cuba... untuk kesihatan dan keharmonian rumah tangga kita juga... 
BERMINAT??
boleh oder dr call/sms/viber/wassap : 013-5850309
inbox my fb: Noor Farehan Shafie

Faraj Sejuk!! Kurang Kemahuan 'Bersama'



WANITA......!! Sila ambik perhatian yee...

Walaupon masih datang bulan. Mungkin dah tak konsisten..kita tak tahu kenapa. Tapi 1 je nak kena jaga kesihatan rahim kita.

Suami atau orang lelaki boleh tahu. Sama ada masih boleh diguna pakai lagi atau tidak.
Dengar macam kejam. Tapi lagi kejam isteri yang tak menjaga keperluan suaminya.

Situasi kritikal jika dalam faraj sejuk.
SEJUK.
Saya ulang lagi SEJUK.
SEJUK.

Macam mana nak tahu sejuk atau panas?

Bila melakukan jimak, bebird akan parking didalam dan terasa kehangatannya faraj isteri. Jika tiada rasa hangat atau suam. Tetapi rasa sejuk atau biasa2 ja. Memang terus hilang selera atau semangat suami.

Isteri boleh check sendiri kehangatan dalam faraj.
Ketika kita membersihkan kotoran dalam faraj.

Kenapa Takut dalam Faraj sejuk?
Kerana tiada nafsu syahwat.
Disebabkan pra monopos.
Monopos.
Atau faraj TIDAK TERJAGA.

Kondisini dalam faraj yang panas dan hangat ini adalah wanita - wanita yang subur dan sehat.
Mudah mengandung dan melahirkan anak.
Aktif. Dan kurang berpenyakit.
Wanita jenis ini penjagaannya sangat simple.
Mengekalkan kehangatannya dengan memakan jamu jalinan cinta atau makan coklat love habibi.
Membuat pembersihan harian dengan magic powder masker vagina.
Dan kebersihan luaran dengan feminin wash susuk dara.

Bagaimana pula nak merawat dalam faraj yang sejuk dan membosankan suami????

Jommm......berJPD sekarang!!!
so, jom la cuba... untuk kesihatan dan keharmonian rumah tangga kita juga... 
BERMINAT??
boleh oder dr call/sms/viber/wassap : 013-5850309
inbox my fb: Noor Farehan Shafie

Menghilangkan Keputihan Perempuan

ANDA BOSAN DENGAN KEPUTIHAN ???
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Keputihan menyebabkan MALU UNTUK BERSAMA SUAMI dan RASA SUSAH UNTUK SOLAT !!!

PERNAH rase GATAL-GATAL di faraj?

PERNAH bau sesuatu yang HANYIR keluar dari faraj?

PERNAH rase TENSION sebab setiap hari perlu menukar pantyliner untuk solat?

>> JIKA "PERNAH", ANDA PATUT MEMBUAT RAWATAN DENGAN JAMU SUSUK DARA. <<

>> YANG AKAN MEMBANTU MENYELESAIKAN MASALAH INTIM ANDA <<

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
KELEBIHAN produk JAMU PENGANTIN DARA, MEDICATED FEMININE WASH, MASKER VAGINA yang AKAN menyelesaikan MASALAH anda!
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

√ Menarik, menyerap & mengeluarkan kotoran, keputihan.

√ Lendir – lendir akan mula keluar berselirat. Bergantung pada jenis keputihan pengguna

√ Dari warna pekat keperangan >> perang tua >> bercampur darah >> kehijauan >> kekuningan>> keputihan sehingga lendir tiada warna dan air yang tiada warna.

√ Mengeringkan dan memberi keselesaan sepanjang hari.

√ Membersih, memulih, menyihatkan dan menyuburkan rahim
so, jom la cuba... untuk kesihatan dan keharmonian rumah tangga kita juga... 
BERMINAT??
boleh oder dr call/sms/viber/wassap : 013-5850309
inbox my fb: Noor Farehan Shafie

Keistimewaan Masker V

>>>KEISTIMEWAAN MV UNTUK SATU FAMILY..<<<
Walaupun kecik tp semua boleh guna...Tak Caya???

KENAPA MASKER VAGINA NI BEST??
>> sbb dia bykkk sgt khasiatnyaa..apa khasiat nya? meh nak citer..
1. masker vagina utk miss v:-
>> merapatkan lubang vagina, menjadikan permukaan vagina halus
>> menghilangkan gatal2 pada vagina
>> menarik keluar keputihan
>> menegangkan vagina, penggunaan berterusan akan mencerahkan kws vagina dan mengembalikan warna pink sebenar
>> Area sensitif faraj akan kembali membukit tegang dan akan meningkatkan kemahuan syahwat

2. Masker vagina untuk kulit:
>> menghilangkan rasa gatal2 pada mana2 bhg kulit
>> mengecutkan dan mengeringkan luka2 dan kudis pada kulit dan sel2 kulit mati akan tertanggal setelah kulit kering
>> menghaluskan bhg kulit yg berparut

3. Masker vagina utk celah2 yg gelap:-
>> mencerahkan bahagian yg gelap seperti di bwh lengan, pelipat bwh lutut, celah peha, leher

4. Masker vagina utk kanak-kanak:-
>> menghilangkan ruam lampin
>> menghilangkan kesan gatal digigit nyamuk
>> memulihkan eczema pada kulit

5. Kegunaan lain:-

>> mengecutkan buasir
>> memudarkan panau
so, jom la cuba... untuk kesihatan dan keharmonian rumah tangga kita juga... 
BERMINAT??
boleh oder dr call/sms/viber/wassap : 013-5850309
inbox my fb: Noor Farehan Shafie

Setahun Menahan Gatal .. Femine Wash JSD + Masker V JSD

[ SETAHUN MENAHAN GATAL ]


Sangat2 mengerikan bila dengar masalah customer ni...setahun MENAHAN GATAL dibahagian intim (miss V)... setiap hari bermain gitar untuk menahan gatal...sehingga berdarah dan menahan pedih...
Kesian kan??

Cuba bayangkan kalau customer ni biarkan masalah ini berterusan??? Berapa lama lagi dia akn menanggung derita ini....

Akibat takut nak menggunakan produk2 yang terlalu banyak dipasaran...dan tiada khidmat nasihat dr penjual...kadang2 kita lebih suka membiarkan sahaja masalah menjadi teman kita kan??

Hasil dari perkongsian dan khidmat nasihat dari pengedar JSD yang berdaftar....masalah customer ini dapat diatasi....hanya dgn modal serendah RM73 sahaja...

HEBAT KE HEBAT??



. untuk kesihatan dan keharmonian rumah tangga kita juga... 
BERMINAT??
boleh oder dr call/sms/viber/wassap : 013-5850309
inbox my fb: Noor Farehan Shafie

JAMU AKU DARA

Nama Produk : Jamu Aku Dara
Kuantiti : 40 Biji
Harga : RM48

Khasiat-khasiat :
√ Menambahkan tenaga badan.
√ Meningkatkan nafsu syahwat.
√ Merawat masalah keputihan dan sengugut.
√ Melancarkan peredaran darah.
√ Memecahkan lemak & mencairkan kotoran atau kerak di dinding rahim.
√ Merapat & mengecutkan rahim.
√ Buang angin.
√ Menegangkan payudara & punggung.
√ Merawat fibroid & cyst.

Kaedah makan :
1 botol yg pertama untuk 10 hari 2 pagi & 2 malam. Kemudian botol kedua untuk 20 hari. Kemudian maintain 1 botol tu untuk 40 hari. Esok piyed lancar macam paip bocor. Darah beku semua hancur. Keputihan mencair. Mula-mula je kena makan lebih sikit. pastu semakin berkurang.

Tindak balas herba POSITIF kepada pengguna:
√ Dalam tempoh lebih dari 2 hari faraj akan terasa becak.
√ Lendir-lendir akan mula keluar berselirat. Bergantung pada situasi pengguna dari warna pekat keperangan, perang tua, bercampur darah, kehijauan, kekuningan, keputihan sehingga lendir tiada warna dan air yang tiada warna.
√ Terasa denyutan di ari-ari atau dalam rahim.
√ Terasa denyutan di faraj.
√ Terasa hangat dalam faraj.
√ Dinding kanan dan kiri faraj bertembung secara perlahan-lahan dari masa ke semasa.
√ Seluar dalam basah akibat air bukan kencing.
√ Seluar dalam berwarna kuning atau hijau.
√ Bila penggunaan berterusan semua kesan- kesan di atas hilang.
√ Payudara tegang dan pejal.
√ Punggung tegang dan pejal.
√ Jika rahim kembang akan terasa denyutan untuk mengecut dan makin hari makain terasa seketul keras di bahagian ari-ari.

*Urutkan perlahan-lahan naikkan ke pusat time by time (boleh tahu kedudukkan peranakkan di mana).

Kesan menggunakan produk ini :
√ Faraj rapat tanpa lendir.
√ Faraj menjadi hangat.
√ Payudara berdenyut-denyut.
√ Punggung berdenyut-denyut.

√ Situasi Pasangan (suami pengguna) :
√ Terasa sempit, lembab dan hangat dalam faraj.
√ Memerlukan foreplay yang panjang untuk menghasilkan air mazi atau pelincir semulajadi.
√ Mengalami kegelian zakar maksima diseluruh bahagian.

Kelebihan penggunaan produk ini :
√ Wanita yang menggunakan ini akan menjimatkan tenaga untuk kemutan.
√ Payudara yang kendur akan tegang dan montok.
√ Punggong Menggeleber dan jatuh akan tegang dan naik.
√ Faraj yang bersih dan sehat.
√ Rahim yang subur.

Dilarang keras untuk :
√ Wanita yang minum arak.
√ Wanita mengandung.
√ Wanita terus mengamalkan minum air batu


so, jom la cuba... untuk kesihatan dan keharmonian rumah tangga kita juga... 
BERMINAT??
boleh oder dr call/sms/viber/wassap : 013-5850309
inbox my fb: Noor Farehan Shafie
"aku berusaha merancang hari-hari mendatang indah bersamamu, namun Sesunguhnya sebaik-baik perancangan itu adalah perancangan dari Allah SWT"..

My Beloved Frienzz

Google+ Followers